Heyecanla beklenen Diablo 4, yaklaşan 1.3.3 güncellemesinin yama notlarını yayınladı. Bu notlar, oyuncuların önümüzdeki birkaç gün içinde oyuna eklenen içerikleri ayrıntılı bir şekilde açıklıyor. Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Yama Notları

Ne gibi yenilikler var?

  • Skill Değişiklikleri: Bazı yeteneklerin hasarı artırıldı, diğerlerine ise yeni efektler eklendi.
  • Öğe Değişiklikleri: Bazı eşyaların güçlendirildi, bazılarının ise özellikleri değiştirildi.
  • Oyun Dengelemeleri: Düşmanların zorluk seviyeleri ve oyun içi ödüller ayarlandı.
  • Hata Düzeltmeleri: Bilinen çeşitli hatalar düzeltildi.

Bu güncelleme ne zaman yayınlanacak?

Blizzard, güncelleme için kesin bir tarih vermedi, ancak “önümüzdeki birkaç gün içinde” yayımlanacağını belirtti.

Oyuncular neler bekleyebilir?

Oyuncular, daha dengeli ve heyecan verici bir oyun deneyimi sunan güncelleme ile yeni yetenekleri, eşyaları ve zorlukları keşfedebilirler.

Diablo 4: 1.3.3 Güncellemesi 5 Mart’ta Geliyor!

Diablo 4, yaklaşan 1.3.3 güncellemesi için heyecan verici detayları paylaştı. 5 Mart’ta tüm platformlarda yayınlanacak olan bu güncelleme, çeşitli yenilikler ve iyileştirmeler sunacak.

Yeni Özellikler:

  • Efsanevi Yönleri: Saldırı ve savunma becerilerini güçlendiren Accursed Touch ve Hectic gibi Efsanevi Yönler tanıtıldı.
  • Benzersiz Eşyalar: Mother’s Embrace ve Tassets of the Dawning Sky gibi Benzersiz eşyalar güçlendirildi.
  • Yetenek Değişiklikleri: Tüm sınıflar yetenekler, pasif yetenekler, Glifler ve daha fazlasında değişiklikler görecek.

Genel iyileştirmeler:

  • Hata düzeltmeleri ve oyun deneyimini iyileştiren çeşitli düzenlemeler.
  • Belirli Efsanevi Yönler için güçlendirmeler.

Daha Fazla Bilgi:

  • Bu güncelleme, bu yılın beşinci Diablo 4 güncellemesi olacak.
  • Son Sezon (Season of the Construct), Kehjistan çöllerinin derinliklerinde yaşayan Kadim Güçleri oyunculara tanıttı.
  • Yeni bir kötü karakter, iblis Malphas ve oyuncuların keyfini çıkarabileceği başka içerikler eklendi.
  • Yönetim ve Ayarlama Taşlarından aldığı güçler sayesinde değerli bir müttefik olan robot Seneschal Yardımcısı eklendi.
  • Sezon 3 ayrıca, Vaults adı verilen zindanları ve PC oyuncuları için oyun deneyimini iyileştiren WASD kontrolleri gibi yaşam kalitesi iyileştirmeleri getirdi.

Diablo 4, 1.3.3 güncellemesiyle oyunculara yepyeni bir içerik ve oyun deneyimi sunmaya hazırlanıyor!

Diablo 4 hayranları sevinin! Uzun zamandır beklenen 1.3.3 güncellemesi 5 Mart’ta tüm platformlarda yayınlanacak ve birçok yeni özellik ve denge değişikliği getirecek.

Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi

Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi

Beklenen Yenilikler: Efsanevi Yönler: Saldırı ve savunma becerilerinizi geliştirmek için Accursed Touch ve Hectic gibi yeni seçenekler. Benzersiz Eşya Güçlendirmeleri: Mother’s Embrace ve Tassets of the Dawning Sky gibi eşyalar için geliştirmeler ve belirli Efsanevi Yönler için güçlendirmeler. The Gauntlet: Becerilerinizi test edecek ve gücünüzü sınayacak yeni bir zindan. Liderlik Tabloları: Diğer oyuncularla rekabet edin ve liderlik tablolarında becerilerinizi gösterin. Denge Değişiklikleri: Tüm Sınıflar: Farklı becerilere, pasiflere, Glifler’e ve daha akıcı bir deneyim için hata düzeltmelerine ayarlamalar. Seneschal Yardımcısı: Fazla güçlü olduğu düşünülen bazı güçlerin dengelenmesi. Ek Notlar: Bu güncelleme, bu yıl Diablo 4 için beşinci büyük güncelleme. Construct Sezonu, oyuncuları Antik Güçler ve Malphas adlı kötü adamla tanıştırdı. Diablo 4, 28 Mart’ta Game Pass’te kullanılabilir olacak ve daha geniş bir kitleye ulaşacak.

Blizzard, 5 Mart’ta yayınlanacak olan Diablo 4 güncellemesi 1.3.3 için yama notlarını yayımladı. En büyük yenilik, Kan Bölgesi Sezonundan bazı vampir güçlerinin, düzenlemeler yapılarak Efsanevi Yönler olarak geri dönmesi. Bu sayede Diablo 4 oyuncuları, tüm Dünya Kademelerinde, Ebedi ve Sezon Âlemlerinde Saldırı Yönleri olarak Accursed Touch, Blood Boil ve Moonrise ile karşılaşacaklar. Diğer Yönler ise savunma amaçlı Hectic ve Metamorphosis ile yardımcı amaçlı Undying. Yeni Efsanevi Yönler birebir kopyalar olmasa da, 1.3.3 güncellemesi genel olarak orijinal işlevlerini koruyor.

Diablo 4: 1.3.3 Güncellemesi – Ayarlamalar ve Yeniliklerle Geliyor!

Diablo 4 için heyecanla beklenen 1.3.3 güncellemesi, 5 Mart’ta yayınlanacak ve çeşitli yenilikler ve ayarlamalar sunacak.

Önemli Değişiklikler:

  • Vampir Güçleri Geri Dönüyor: Kan Bölgesi Sezonundan seçilmiş Vampir Güçleri, Efsanevi Yönler olarak geri geliyor. Bu güçler, tüm Dünya Kademelerinde ve Ebedi & Sezon Âlemlerinde kullanılabilecek.
  • Benzersiz Eşya Ayarlamaları: Ring of Starless Skies, Penitent Greaves, Tassets of the Dawning Sky ve Mother’s Embrace gibi Benzersiz Eşyalar güncellenecek.
  • Efsanevi Yön Güçlendirmeleri: Of Inner Calm, Of Retribution ve Starlight gibi Efsanevi Yönlerin güç seviyeleri arttırılacak.
  • Sınıf Değişiklikleri: Tüm sınıflar, yetenekler, pasifler, Paragon Glifleri, Efsanevi Yönler ve Benzersiz Yönler açısından güncellenecek.
  • Seneschal Yardımcısı Dengelemesi: Aşırı güçlü olduğu düşünülen bazı güçler dengelenerek güç seviyesi ayarlanacak.
  • Yeni Zindan: The Gauntlet (Yama notlarında belirtilmese de) bu güncellemeyle oyuna eklenecek.
  • Liderlik Tabloları (Yama notlarında belirtilmese de) bu güncellemeyle oyuna eklenecek.

Ek Bilgi:

  • 1.3.3, bu yılın beşinci büyük Diablo 4 güncellemesi.
  • Diablo 4, 28 Mart’ta Game Pass’e gelerek daha geniş bir oyuncu kitlesine erişecek.

Vampir Güçleri Geri Dönüyor!

Diablo 4’ün 1.3.3 güncellemesi, Kan Bölgesi Sezonundan seçilmiş Vampir Güçlerini geri getiriyor. Bu güçler, Efsanevi Yönler olarak tüm Dünya Kademelerinde ve Ebedi & Sezon Âlemlerinde kullanılabilir olacak. Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Yama Notları

Vampir Güçleri Listesi:

  • Lanetli Dokunu (Of Accursed Touch):
    • Şanslı Vuruş: Düşmanlara Vampir Laneti vurma ihtimali %20-%35 (Artan güçle artar). Lanetli olan düşmanlar aynı zamanda Savunmasız hale gelir.
    • Vampir Laneti’nin sakladığı ruhlar %20-%50 daha fazla hasar verir (Artan güçle artar).
  • Metamorfoz (Of Metamorphosis):
    • Kaçındığınızda yarasalara dönüşür ve 2,5 saniye boyunca Durdurulamaz olursunuz. Yolunuzdaki düşmanlar Fiziksel Hasar alır ve Vampir Laneti ile lanetlenir.
    • Kaçınma’nın bekleme süresi 5-10 saniye artar (Artan güçle artar).
  • Kan Kaynama (Blood Boiling):
    • Temel becerileriniz bir düşmanı Ezdiğinde, 3 Patlayıcı Kan Damlası doğar. Bir Patlayıcı Kan Damlası toplamak, çevrenize Fiziksel Hasar veren bir patlamaya neden olur.
    • Her 20 saniyede, bir sonraki Becerinizin Ezme garantisi olur.
  • Hızlı (Hectic):
    • Kullandığınız her 5 Temel Beceri için, aktif Bekleme Sürelerinizden biri 2-4 saniye azalır.
  • Ölmeyen (Undying):
    • Büyü kullanmak sizi %0,5-%2 oranında iyileştirir. Bu iyileştirme %50’den az Canınız varken sizi %1 daha fazla iyileştirir.
  • Aydın Doğuşu (Of the Moonrise):
    • Temel bir beceri ile bir düşmana hasar vermek size 10 saniye boyunca %4 Saldırı Hızı kazandırır, bu 5 defa üst üste eklenebilir. Maksimum yığını elde ettiğinizde, 10 saniye boyunca %40-%80 Temel Beceri hasarı ve %15 Hareket Hızı kazandıran Vampir Kan Öfkesine girersiniz.

Diğer Değişiklikler:

  • Bazı Benzersiz Eşyalar ve Efsanevi Yönler güçlendirildi.
  • Tüm sınıflar, yetenekler, pasifler, Paragon Glifleri, Efsanevi Yönler ve Benzersiz Yönler açısından güncellendi.
  • Seneschal Yardımcısının bazı güçleri dengelenerek güç seviyesi ayarlandı.

Barbar:

  • Yetenekler:
    • Vurma: Hasar %10 arttırıldı. Öfke kazanımı 13’ten 15’e yükseltildi.
    • Savaş Vuruşu: Kazanılan ek Öfke 3’ten 5’e yükseltildi. İki elli silahlarla kazanılan ek Öfke 4’ten 10’a yükseltildi.
    • Öfke: Hasar %10 arttırıldı.
    • Deri Yarma: Hasar %10 arttırıldı. Öfke kazanımı 13’ten 15’e yükseltildi.
    • Geliştirilmiş Deri Yarma: Savunmasız olma süresi 2 saniyeden 3 saniyeye uzatıldı.
    • Stratejik Yer Vuruşu: Nihai Bekleme Süresi Azaltma 1 saniyeden 2 saniyeye yükseltildi.
    • Stratejik Demir Deri: Sağlamlaştırma miktarı %15’ten %20’ye çıkarıldı.
    • Ataların İlk Çağrısı (Başlıca): Bonus hasar %10’dan %20’ye yükseltildi.
  • Pasifler:
    • Sonsuz Öfke: Öfke kazanımı 7/14/21%’den 10/20/30%’ye yükseltildi.
  • Paragon:
    • Cellat Glifli: Daha önce: Edip silahı kullanırken Sağlıklı veya Yaralı Düşmanlara %10[x] hasar verirsin. Yeni: Edip silahı kullanırken %10[x] daha fazla hasar verirsin.
  • Efsanevi Yönler:
    • Demir Savaşçı Yönü: Hasar azaltma %18-28’den %25-35’e yükseltildi.
  • Benzersiz Eşyalar:
    • Göhr’ün Yıkıcı Kavramaları: Fırtına Rüzgarı safları 2-3’ten 3-4’e yükseltildi. Hasar %16-26’dan %25-35’e yükseltildi.

Druid:

  • Yetenekler:
    • Toprak Dikeni: Ruh Üretimi 13’ten 16’ya yükseltildi. Hasar %10 arttırıldı.
    • Geliştirilmiş Toprak Dikeni: Sersemletme şansı %10’dan %15’e yükseltildi.
    • Şiddetli Toprak Dikeni: Sağlamlaştırma miktarı %8’den en fazla %12 Can’a yükseltildi.
    • Rüzgar Kesmesi: Ruh Üretimi 14’ten 16’ya yükseltildi. Hasar %10 arttırıldı.
    • Vahşi Rüzgar Kesmesi: Vurulan her düşman başına ek Ruh 3’ten 4’e yükseltildi.
    • Pençe: Ruh Üretimi 12’den 15’e yükseltildi. Hasar %15 arttırıldı.
    • Şiddetli Pençe: Hasar %30 arttırıldı.
    • Ezme: Ruh Üretimi 17’den 20’ye yükseltildi. Hasar %10 arttırıldı.
    • Geliştirilmiş Ezme: Sağlamlaştırma miktarı %3’ten en fazla %5 Can’a yükseltildi.
    • Vahşi Ezme: Devrilme süresi 1,5 saniyeden 2 saniyeye uzatıldı.
  • Kurtlar: Pasif hasar %30, aktif hasar %45 arttırıldı.
  • Zehirli Sarmaşıklar: Pasif hasar %30, aktif hasar %40 arttırıldı.
  • Kuzgunlar: Pasif hasar %30, aktif hasar %20 arttırıldı.

Diablo 4: 1.3.3 Güncellemesi – Sınıf Değişiklikleri (Devam)

Şaman:

  • Pasifler:
    • Hızlı Değişim: Hasar bonusu %5/10/15’ten %7/14/21’e yükseltildi.
    • Vahşi Öfke: Ayıadam formundayken hasar bonusu %30’dan %50’ye yükseltildi.
    • Ayı Gücü: Hasar ve Ezme hasar bonusları %25’ten %30’a yükseltildi.
    • Mükemmel Fırtına: Hasar bonusu %15’ten %20’ye yükseltildi.
  • Efsanevi Yönler:
    • Sismik Değişim:
      • Daha önce: Toprak Dikeni, bir çizgide dikenler fırlatır ve 2-1 saniye bekleme süresine sahiptir.
      • Yeni: Toprak Dikeni, %35-50 bonus hasar kazanır, bir çizgide dikenler fırlatır ve 2-1 saniye bekleme süresine sahiptir.
  • Benzersiz Eşyalar:
    • Fırtına Arkadaşı: Kurtlar sayısı 2-3’ten 3-4’e yükseltildi.
    • Fırtına Uğultusu hasarı %180 arttırıldı.

Necromancer:

  • Ölüler Kitabı:
    • İskelet Çatışmacıları: Hasar %30, Can %10 arttırıldı.
    • İskelet Savunucuları: Hasar %30, Can %10 arttırıldı.
    • İskelet Hasatçısı: Hasar %20, Can %10 arttırıldı.
    • İskelet Buz Büyücüsü: Hasar %20, Can %10 arttırıldı.
    • İskelet Gölge Büyücüsü: Hasar %20, Can %10 arttırıldı.
    • İskelet Feda Büyücüsü: Hasar %20, Can %10 arttırıldı.
  • Golem:
    • Temel Saldırı Hasarı %30, Can %20 arttırıldı.

Diablo 4: 1.3.3 Güncellemesi – Necromancer Değişiklikleri

Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Hakkında

Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Hakkında

Necromancer:

Yetenekler:

  • Kan Dalgası:
    • Düşmandan çekilen can başına hasar bonusu x10%’den x5%’e düşürüldü.
    • Nova hasarı %40 arttırıldı.
    • Geliştirici Notu: Bu değişikliğin amacı, daha az düşmana karşı Kan Dalgası kullanmanın fırsat maliyetini azaltmak ve aynı zamanda birden fazla düşmana vurma senaryolarında bile genel gücünü artırmaktır. Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Yama Notları
    • Doğaüstü Kan Dalgası: Hasar bonusu [x]20%’den [x]30%’e yükseltildi.
  • Yarma:
    • Giden Hasar %6.5 arttırıldı.
    • Dönen hasar %20 arttırıldı.
    • Geliştirilmiş Yarma: Hasar, Yarma’nın ilk hasarının %40’tan %75’ine yükseltildi.
    • Paranormal Yarma: Savunmasız olma süresi 2 saniyeden 3 saniyeye uzatıldı.
  • Veba:
    • Çarpma hasarı %33.3 arttırıldı.
    • Zaman içinde verilen hasar %10.5 arttırıldı.
    • Paranormal Veba: Hareketsizleştirme süresi 1,5 saniyeden 2,5 saniyeye uzatıldı.
    • Doğaüstü Veba: Hasar bonusu [x]15%’ten [x]20%’ye yükseltildi.
  • Ceset Patlaması:
    • Hasar %21.5 arttırıldı.
    • Vebalı Ceset Patlaması: Hasar bonusu %8’den %10’a yükseltildi.
    • Geliştirilmiş Kemik Hapishanesi:
      • Daha önce: Kemik Hapishanesi içindeki düşmanlar Savunmasızdır.
      • Yeni: Kemik Hapishanesi içinde olan düşmanlar, kullanıldığında 8 saniye boyunca Savunmasız hale gelir.
  • Kan Dalgası: Hasar %25 arttırıldı.

Pasifler:

  • Ölümün Yaklaşması (isim Ölümün Eli’nden değiştirildi):
    • Daha önce: Uzaktaki düşmanlara %4[x] daha fazla hasar verirsin.
    • Yeni: 4/8/12% Hareket Hızı kazan.
  • Dikenli Zırh:
    • Daha önce: .1/.2/.3 Diken kazan.
    • Yeni: 0.1/0.2/0.3 Diken ve 5/10/15% ek Zırh kazan.
  • Ölümün Kucağı: Yakın düşmanlardan gelen Hasar Azaltma %3/6/9’dan %4/8/12’ye yükseltildi.
  • Cehennem Bükülmüş Komutan: Hasar bonusu x10/20/30%’den x15/30/45%’e yükseltildi.
  • Felç Eden Karanlık:
    • Daha önce: Şanslı Veba: Karanlık Yeteneklerinin 1 saniye boyunca Sersemletme şansı %15’e kadar var.
    • Yeni: Şanslı Veba: Karanlık Yeteneklerinin 1/2/3 saniye boyunca düşmanları Sersemletme ve onlara .2 Gölge hasarı verme şansı %15’e kadar var.
  • Paragon:
    • Kült Lideri Efsanevi Düğümü: Her %20 Saldırı Hızı için Bonus Minion hasarı %10’dan %15’e yükseltildi.
    • Maddi Glif:
      • Daha önce: Ek Bonus: Siz ve hizmetkarlarınız %10[x] daha fazla Fiziksel hasar verirsiniz.
      • Yeni: Siz ve hizmetkarlarınız %10[x] daha fazla Fiziksel hasar verirsiniz ve siz her aktif Hizmetkar için %1 Hareket Hızı kazanırsınız.
  • Efsanevi Yönler:
    • Sertleşmiş Kemikler Yönü: Hasar azaltma, Minyonlarına ek olarak oyuncuya da uygulanır.

Sorcerer:

  • Yetenekler:
    • Can Ateşi:
      • Daha önce: 1,5 Saniye hareketsiz durduktan sonra, Ateşbüyücülüğü Yeteneklerinin mana maliyeti %5/10/15 azalır.
      • Yeni: Ateşbüyücülüğü Yetenekleriniz %4 daha az Mana harcar ve %2 daha fazla hasar verir. Hareketsiz durduktan sonra 2 saniye sonra bu bonuslar iki katına çıkar.
    • Çığ: Hasar %40’tan %45’e yükseltildi.
    • Şok Edici Darbe: Hasar %33 arttırıldı.

Paragon:

  • Don Glyfi: Hasar Azaltma %13’ten %15’e yükseltildi.
  • Çağrı Glifli: Hasar Azaltma yığınları %12’den %15’e yükseltildi.
  • Dikilitaş Glifli: Kritik Vuruş Şansı %10’dan %20’ye yükseltildi.
  • Büyücü Glifli: Satın alınan her 5 Anlama için hasar +1.3%’ten +2%’ye, maksimum +10%’a çıkaracak şekilde yükseltildi.
  • Çağrıcı Glifli: Satın alınan her 5 Anlama için hasar +2.6%’ten +3%’e, maksimum +15%’e çıkaracak şekilde yükseltildi.
  • Salıverme Glifli: Hasar ve Mana Yenilenmesi %6.7’den %7’ye yükseltildi.

Efsanevi Yönler:

  • Kavurucu Koruyucular Yönü: Mana maliyeti 100-200’den 75-125’e düşürüldü.
  • Yüce Akımlar Yönü: Şans %10-20’den %15-30’a yükseltildi.

Haydut:

  • Yetenekler:
    • Kalp Arayan: Saldırı Hızı %20 arttırıldı.
      • Geliştirici Notu: Güç kesme karelerini 20’den 16’ya düşürdük.
    • Zorlayıcı Ok: Saldırı Hızı %20 arttırıldı.
      • Geliştirici Notu: Güç kesme karelerini 20’den 16’ya düşürdük.
    • Hamle: Hasar %10 arttırıldı.
    • Geliştirilmiş Hamle:
      • Daha önce: Hamle herhangi bir Savunmasız düşmana vurursa, o vuruşla vurulan tüm düşmanlar 3 saniye boyunca Savunmasız olur.
      • Yeni: Hamle, Savunmasız düşmanlara %x20 daha fazla hasar verir. Hamle herhangi bir Savunmasız düşmana vurursa, o vuruşla vurulan tüm düşmanlar 3 saniye boyunca Savunmasız olur.
    • Usta Hamle:
      • Daha önce: Bir düşmanın içinden Kaçınmak, sonraki Hamenizin düşmanları 2,5 saniye boyunca Sersemletmesine neden olur.
      • Yeni: Bir düşmanın içinden Kaçınmak, sonraki Hamenizin %x30 daha fazla hasar vermesine ve düşmanları 2,5 saniye boyunca Sersemletmesine neden olur.
    • Hızlı Ateş: Hasar %10 arttırıldı.
    • Ok Yağmuru: Hasar %10 arttırıldı.

Pasifler:

  • Hassasiyet: Bonuslar için gereken yığınlar 6’dan 4’e düşürüldü.

Paragon:

  • Aşılama Glifli: Bekleme süresi azaltma 0,5 saniyeden 1 saniyeye yükseltildi.

Efsanevi Yönler:

  • Kuşatan Bıçaklar Yönü: Hasar bonusu %8-15’ten %15-22’ye yükseltildi.
  • Dallanma Atışları Yönü:
    • Daha önce: Menzil atışlarının, sektiği her zaman ikiye bölünme ihtimali %15-25’tir.
    • Yeni: Menzil atışlarının Sekmeden kaynaklanan hasarını %40’tan %60-80’e yükseltin. Ek olarak, Menzil atışlarının sektiği her zaman ikiye bölünme ihtimali %40-60’tır.
  • Gölge Kesici: Hasar %80-100 temel hasardan %200-300’e yükseltildi.

Benzersiz Eşyalar:

  • Kartal Gözü: Hasar bonusu %20-40’tan %40-60’a yükseltildi.
  • Karanlıktaki Gözler: Ölüm Tuzakları bonus hasarı %30-50’den %50-70’e yükseltildi.
  • Bükülen Sahtekarlık Bandı: Gölge Sahtekar çağırma bekleme süresi 12 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü. Gölge Sahtekar hasarı %20 arttırıldı.
  • Seneschal:
    • Geliştirici Notu: Seneschal’ın güçlü hissetmesini istiyoruz, ancak aşırı performans gösteren bazı güçler var. Ek olarak, ele alınan birkaç istenmeyen etkileşim var.
      • Zehir Desteği: Zehir Desteği, yayılma sırasında Yapının hasar bonuslarını artık yeniden uygulamaz, diğer hasar zamanı Ayarlama Taşlarının işlevleriyle eşleşir.
      • Kanama Desteği: Bonus Kanama hasarı %20’den %10’a düşürüldü.
      • Yanma Desteği: Bonus Kritik Vuruşu hasarı %20’den %10’a düşürüldü.
      • Yetenek Seviyesi başına Bonus Kritik Vuruşu hasarı %2’den %1’e düşürüldü.
      • Fırtına: Fırtına, yeniden uygulandığında veya yayıldığında artık bonus hasar ve süre kazanmaz.

KULLANICI ARAYÜZÜ VE KULLANICI DENEYİMİ:

  • Oyuncu Profili Güncellemeleri:
    • Oyuncuların donanmış yetenekleri artık profillerinde görüntüleniyor.
    • Donanmış Emblemler artık oyuncu Profillerinin başlığında görüntüleniyor.
    • Görüntü değiştirilmiş öğelerin araç ipuçlarında uygulanan kozmetik adı ve nereden kazanıldığı görüntülenir.
    • Profil Düzenle’den oyuncular, profil başlıklarında ve sosyal kartlarda görüntülemek için kazandıkları mühürleri seçebilirler.
    • Mevcut karakterin oynama süresi profilin alt kısmında görüntülenir. Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Yama Notları

ÇEŞİTLİ:

  • Uber Eşyaları üretmenin maliyeti 5 Parlak Kıvılcımdan 4’e düşürüldü.

HATA DÜZELTMELERİ:

Oyun

  • Seneschal’ın, Barbarian’ın Savaş Çığlığı veya Druid’in Kan Uğultusu gibi müttefiklere fayda sağlayan yeteneklerden iki kat daha fazla fayda sağladığı sorunu giderildi.
  • Menzil ile Yakın Dövüş arasında geçiş yapan bir saldırının, Rogue pasifleri olan Hassasiyet ve Silah Ustalığı’ndan gelen bonusları ikiye katlamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Çeşitli görevlerle ilişkili bazı etkileşimli nesnelerin, örneğin Takdir Masrafı görevi sırasında Lyndon’ın Deposu’na at üzerinde iken etkileşimde bulunulamaması sorunu düzeltildi.
  • Lilith’in Yankısı karşılaşması sırasında oyuncu kamera uzaklaştırılmışken ölürse kameranın sıfırlanmaması sorunu düzeltildi.
  • Juggernaut Yönü’nün, oyuncu at üzerindeyken zırh uygulamaması sorunu düzeltildi. Diablo 4 1.3.3 Güncellemesi Yama Notları

Kaynak